Luis Calvo, Viana do Bolo. O Proxecto Climántica tenta dar a coñecer o fenómeno do “Cambio Climático” nos centros educativos de Galicia. O alumnado de 4º da ESO de Bioloxía e Ámbito Científico realizou hoxe obradoiros sobre distintos aspectos do cambio climático, afondando tanto nas causas coma nos efectos deste fenómeno. Nos obradoiros realizados participaron alumnos de 1º, 2º e 3º ESO.
Andrea e Rocío explicando a dinámica dun furacán (clic aquí para ver máis fotos) |
O seis obradoiros consistiron en :
1º) Realización dun forno solar: amosando que a utilización de enerxías limpas e renovables pode axudar a frear o efecto invernadoiro e polo tanto o cambio climático.
2º) Realización dunha depuradora de auga: mediante a depuración de augas grises domésticas, podemos reducir o consumo de auga potable para uso no rego de prantas ou lavado dun coche. O problema da escasez de auga está moi relacionado co cambio climático polo aumento das sequías.
3º) Explicación do “efecto invernadoiro”: neste obradoiro explicouse o efecto invernadoiro, e como este provoca un aumento na temperatura media do planeta, por retención de calor na Terra.
4º) Fusion do xeo nos Polos: neste obradoiro os alumnos viron como o xeo dos polos se convirte en auga líquida por aumento da temperatura, pero ademais comprobaron como a contribución do polo sur (antartico) é maior que a do norte na subida do nivel do mar.
5º) Dinámica dun furacán: mediante líquido dentro dunhas botellas de plástico, os alumnos viron como se desenvolvía un furacán. O cambio climático ten como resultado o aumento de fenómenos climáticos catastróficos coma furacáns, tornados, tormentas, inundacións, sequías, etc.
6º) Ciclo da auga e contaminación: mediante a utilización de tintes, obsérvase como as plantas absorben a auga, incluso se ten contaminantes. A auga é un ben necesario e escaso, é preciso facer un uso racional da mesma, e aforrar auga potable na medida do posible.
Ningún comentario:
Publicar un comentario